קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

בשר חזיר אפוי ותפוחים

בשר חזיר אפוי ותפוחים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו חזיר אפוי ותפוחים. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 251 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם פלפל, תפוחי טארט, סטייקי חזיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בסוכר החום תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 41%. הציון הזה די טוב. נסו תפוחים אפויים, תפוחים אפויים, ו תפוחים אפויים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים חזיר בתוך 13 אינץ ' לא משומן. איקס 9-ב. תבנית אפייה. משפשפים בחרדל ומפזרים סוכר חום. ליבה תפוחים וחותכים ל-3/4 אינץ'. פרוסות; מסדרים בשכבה אחת מעל חזיר. נקודה עם חמאה ומפזרים פלפל.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
לשימור,לשימור,
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
מכסים ואופים בחום של 400 אטומים למשך 15 דקות. הפחיתו את החום ל -325 ניתנים לזיהוי; אופים במשך 45 דקות. חושפים ואופים 15 דקות יותר או עד שהתפוחים רכים.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן