קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות10
מגזין

בשר חזיר צלוי

בשר חזיר צלוי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? בשר חזיר צלוי Tenderloins יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 278 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. אם יש לך קינמון טחון, רוטב טריאקי, אבקת בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו בשר חזיר צלוי עם קארי ירקות, בשר חזיר צלוי עם תבלינים ג'מייקנים, ו בשר חזיר צלוי של משפחת וולש (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את 10 המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
יוצקים חצי המרינדה לתוך שקית פלסטיק resealable גדול; להוסיף tenderloins. לאטום את התיק ולהפוך מעיל; לקרר במשך 8 שעות, מפנה מדי פעם. מכסים ומקררים את שאריות המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
ניקוז ולהשליך מרינדה מבשר. גריל, מכוסה, מעל חום בינוני-חם עקיף במשך 10-12 דקות בכל צד או עד מדחום קורא 145°, צליעה עם המרינדה שמורות.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
בואו לעמוד במשך 5 דקות לפני חיתוך.
5
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Finca La Malena Malbec. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Finca La Malena Malbec
Finca La Malena Malbec
100% Malbec ממזרח מנדוזה. קרקעות אבן גיר וחימר, חורפים קרירים וקיצים חמים מספקים ריכוז פירות גדול וטאנינים חלקים. אודם כהה בצבע המשקף אור במערך של גוונים כתום/סגול. אף נעים מלא ברמזים של פירות יער אדומים ועשבי תיבול. טאנינים עגולים צעירים לתת לו מרקם חושי משיי המוביל mouthfeel עשיר. שכבות מעוררות תיאבון של פירות יער אדומים, שזיפים, וניל ותבלינים פתוחים ככל שהם מתחממים, ומספקים אופי זני עשיר. גימור עדין המגשר על הפער בין משקאות ומתמהמים היטב לאחר הלגימה האחרונה.