קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

בשר טנדרלוין עם הפחתת שזיף פורט-ביץ

בשר טנדרלוין עם הפחתת שזיף פורט-ביץ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר טנדרלוין עם פורט ביץ ' הפחתת שזיף. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 346 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן קטוגני דיאט. אם יש לכם פלפל טחון גס, פילה בקר, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כקינוח. נסו פלפל מעורב בשר טנדרלוין עם הפחתת שאלוט-נמל, סטייק טנדרלוין בקר עם הפחתת נמל וגבינה כחולה, ו בשר בקר צלוי עם רוטב פורט (מתכונים דומים).

הוראות

1
קל מעיל בשר עם ספריי בישול; מפזרים באופן שווה על כל הצדדים עם פלפל 1/2 כפיות מלח. בשר מכוסה ברפיון בניילון נצמד; ניתן לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים תנור ל 45
3
מחממים מחבת גדולה וכבדה מעל חום בינוני-גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים בשר למחבת; מבשלים 2 דקות מכל הצדדים או עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים בשר בקר על מחבת מטאטא מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 450 במשך 20 דקות או עד מדחום רושם 128 או עד מידה רצויה של doneness.
7
הסר מהתנור; תן לעמוד 15 דקות.
8
להחזיר מחבת לחום בינוני-גבוה; להוסיף בצלצלים וחמאה למחבת, מגרד מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה. לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן. מערבבים במרק, פורט, ג ' לי, חומץ, טימין, רוזמרין; מביאים לרתיחה. מבשלים עד 1 1/2 כוסות (כ 17 דקות).
מרכיבים שתצטרך
9
הסר מהחום; מערבבים הנותרים 1/4 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
10
חותכים חציית בשר ל -16 פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך