קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

גבינת בירה גורמה

גבינת בירה גורמה
גבינת בירה גורמה היא מזנון שמגיש 20. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 149 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -12 גרם שומן למנה. תמורת 59 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. יום האב יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חזרת, מזון גבינה מעובד, מלח ופלפל גרוס ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . עם ציון של 19% , המנה הזו לא כל כך מעולה. נסו את מרק בירה וגבינה חסכני של גורמה , גבינה מעושנת ופונדו בירה עם ברטוורסט מבושלת בבירה, בייקון בגריל, פטריות ולחם שיפון וגבינת גורמה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גבינת שמנת ואוכל גבינה מעובדת יחד במחבת על אש נמוכה עד להמסה, 5 עד 10 דקות. מערבבים לאט בירה לתוך תערובת הגבינה עד לתערובת יסודית.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הוסף גבינת גאודה, גבינת מוצרלה וגבינת פרובולון לתערובת גבינת בירה, תוך ערבוב מתמיד עד לקבלת תערובת חלקה, 5 עד 10 דקות. מערבבים את רוטב ווסטרשייר, סוכר חום, חזרת, שום, חרדל, מלח ופלפל לתערובת הגבינה עד לקבלת תערובת אחידה ומחוממת, כ-10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
פרובולוןפרובולון
גאודהגאודה
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
חזרתחזרת
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Bollinger Brut Special Cuvee. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-60 דולר לבקבוק.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוז טרי. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.