קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

גבינת פימנטו מפוארת

גבינת פימנטו מפוארת
גבינת פימנטו מפוארת עשויה להיות רק התבלין שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 1731 קלוריות, 75 גרם חלבון ו 156 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. . זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן מזון ידידותי, צמחוני דיאט. לך לחנות ותביא גבינת שמנת, מיץ מלפפון חמוץ, רוטב פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: מקרוני וגבינה מהודר, פנסי חזיר ' N ' גבינה, ו מקרוני וגבינה מהודרים..

הוראות

1
באמצעות החורים הקטנים ביותר של פומפיה תיבת, לגרר חצי גבינת צ ' דר. מגררים את גבינת הצ ' דר הנותרת על החורים בגודל הגדול הבא.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
ציוד שתשתמש בו
פומפיה תיבתפומפיה תיבת
2
מערבבים יחד את גבינת הצ ' דר, עירית, פלפל אדום קלוי, גבינת שמנת, מיץ חמוצים, מיונז, רוטב פלפל חריף, ופלפל שחור בקערה עד בשילוב שווה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
מלפפון חמוץ מיץמלפפון חמוץ מיץ
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)