קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

גולדן גייט רול (סושי)

גולדן גייט רול (סושי)
זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, גשו לסופר וקנו זרעי שומשום, אורז סושי, צנון דייקון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: גולדן גייט רול (סושי), שער הזהב 75, ו גולדן גייט בגריל גבינה.

מרכיבים

2אבוקדו בשל (3 טריזים אינץ)אבוקדו בשל (3 טריזים אינץ)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז סושי מבושלאורז סושי מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צנון מגורד (אופציונלי)צנון מגורד (אופציונלי)2קלופים מלפפונים אנגלית (3 אינץ ' חתיכות matchstick)קלופים מלפפונים אנגלית (3 אינץ ' חתיכות matchstick)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1גיליונותנורית קלויהנורית קלויה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר כבוש (אופציונלי)ג'ינג'ר כבוש (אופציונלי)1(חוֹרֶף)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים1(יכול להיות או להרחיק)נאנאמי טוגראשי (פלפל צ'ילי יפני, עשוי להשתמש ברוטב פלפל חריף במקום)נאנאמי טוגראשי (פלפל צ'ילי יפני, עשוי להשתמש ברוטב פלפל חריף במקום)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה (אופציונלי)רוטב סויה (אופציונלי)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה סשימי טרייה מאודטונה סשימי טרייה מאוד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סלט אצות wakame, כגון מתכון # 247035סלט אצות wakame, כגון מתכון # 24703511 קילו קישואים,הדבק ווסאבי (אופציונלי)הדבק ווסאבי (אופציונלי)2(חוֹרֶף)טוביקו (ביצי דגים מעופפות) (אופציונלי)טוביקו (ביצי דגים מעופפות) (אופציונלי)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.