קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

גלידת אפרסק תוצרת בית

גלידת אפרסק תוצרת בית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל גלידת אפרסק תוצרת בית. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה עד 25 גרם חלבון 51 גרם של שומן, וסך הכל 1239 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2532 היו אומרים שזה פגע במקום. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך מלח סלעים, מכונת גלידה חשמלית מקפיא, חלב מרוכז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: גלידת מקלות תיפוף תוצרת בית, עוגת גלידה תוצרת בית, ו גלידת אפרסק תוצרת בית.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.