קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת דובדבן וניל

גלידת דובדבן וניל
גלידת דובדבן וניל היא ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 45 גרם שומן, ובסך הכל 641 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. זה עובד טוב כמו קינוח. גשו לסופר וקנו תמצית שקדים, דובדבנים, תמצית ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 49 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו -15 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 30%. הציון הזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: גלידת שעועית וניל עם רוטב דובדבנים, גלידת דובדבן ונילן, ו קינוח גלידת דובדבן ונילן.

הוראות

1
שלב את השמנת, החלב והסוכר בקערה. מערבבים עד שהסוכר נמס לחלוטין. מערבבים פנימה את תמצית הווניל והשקדים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
ונילוניל
קרםקרם
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הדובדבנים.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
3
יוצקים את התערובת ליצרנית גלידה ומעבירים לפי הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
4
מעבירים למיכל בטוח מקפיא להקפיא לפחות 2 שעות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

קרם שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם הבחירות המובילות שלי לגלידה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.