קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת וניל עם ציפוי אפרסק-בזיליקום

גלידת וניל עם ציפוי אפרסק-בזיליקום
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 141 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם סוכר, מים, אפרסקים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. מתכונים דומים: גלידת וניל צ'אי, עוגת קינמון וניל אפרסק גלידה, ו אפרסק - וניל קרם פופס.

הוראות

1
מניחים אפרסקים קצוצים בקערה. תניח בצד. בסיר, לשלב סוכר ומים. מערבבים לשלב. הפעל חום בינוני גבוה ומרתיחים במשך 3 עד 5 דקות, עד סירופ הוא עבה אבל עדיין לא מתחיל להפוך צבע.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום ולאפשר להתקרר במשך כמה דקות.
3
יוצקים סירופ חם בבלנדר. לזרוק עלי בזיליקום. דופק פעם אחת במהירות עבור חתיכות גדולות יותר של בזיליקום; להתמזג במשך כמה שניות עבור יותר של סירופ ירוק. (זה אולי נראה קצת פאנקי, אבל גבר, האם זה טעם טוב.)
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים סירופ בזיליקום על אפרסקים קצוצים. אפשר לשבת כמה דקות, ולאחר מכן תערובת כפית על גלידת וניל או תות. (ניתן לקרר רוטב ולהשתמש מאוחר יותר.)
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.