קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת חמאת בוטנים פאדג'י

גלידת חמאת בוטנים פאדג'י
זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, גשו לסופר וקנו חלב, חלב, שוקולד וחמאת בוטנים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: גלידת חמאת בוטנים כפולה, עוגת קרם חמאת בוטנים Fudgy, ו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים, ערבוב עם מקצף עד חלקה. מערבבים ממתקים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
יוצקים תערובת שוקולד לתוך מקפיא של גלידה 2 ליטר מקפיא; להקפיא על פי הוראות היצרן. כפית גלידה לתוך מיכל בטוח במקפיא; לכסות להקפיא 1 שעה או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
גלידהגלידה
קרםקרם
קרחקרח
3
דירוג קרבו: 17

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לקינוח. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "