קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת לימון טארט

גלידת לימון טארט
גלידת לימון טארט עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לקינוח. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 433 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן למנה. 32 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמנת כבדה, סוכר, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 19%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון טארט גלידת לימון וג'ינג'ר, אוכמניות ברי טארט גלידה הטוב ביותר ללקק! 2008 גלידה המשך, ו טארט שטרויזל ריבס עם סוכר חום-גלידת שמנת חמוצה.

הוראות

1
שלב את גרידת הלימון והסוכר במיכל של מעבד מזון. מערבבים עד שהגרידה עדינה מאוד. בקערה בינונית מערבבים יחד את הסוכר והחלב עד להמסת הסוכר ואז מערבבים פנימה את מיץ הלימון. בקערה נפרדת מקציפים את השמנת הכבדה עד שהיא נוקשה אך לא גרגירית. מקפלים בעדינות את הקצפת לתערובת הלימון עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים את התערובת לתבנית כיכר בגודל 9 על 5 אינץ ' ומכסים בניילון. להקפיא במשך 3 שעות, או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

גלידה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. טורלי השופט בל ויניארד זינפנדל עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 75 דולר לבקבוק.
טורלי ג ' ודג ' בל ויניארד זינפנדל
טורלי ג ' ודג ' בל ויניארד זינפנדל
היין הזה מגיע מבלוק הפיקניק היל של כרם סטורי בעמק שננדואה. גפנים מאומנים בראש, מגדלים יבשים, וזרעים משלהם נטעו בשנת 1907. ליין יש את הברמבל האופייני לאמדור, מבנה ופירות אדומים.