קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

גלידת קרמל-תפוח

גלידת קרמל-תפוח
גלידת קרמל-תפוח עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 130 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. מתאים ל-20 מנות. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם תפוחים סבתא סמית, חמאה, dulce de leche, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, עוגת קרם קרמל, ו מטבל גבינת שמנת קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה במחבת בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את התפוחים ומבשלים על אש מתונה, ערבוב, עד מתרכך ושחמה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
3
מוסיפים את הסוכר, הקינמון ו 1/4 כוס מים ומבשלים 2 דקות יותר. מערבבים את dulce de leche עד נמס. לגרד את התערובת לתוך קערה ומקרר עד צונן.
מרכיבים שתצטרך
Dulce De LecheDulce De Leche
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מקפלים את תערובת התפוח לגלידת וניל רכה להקפיא עד המשרד, על 4 שעות. לגרוף לתוך קערות ומקשטים עם שבבי שוקולד ו gingersnaps מתפורר.
מרכיבים שתצטרך
שבבי שוקולדשבבי שוקולד
גלידת ונילגלידת וניל
עוגיות Gingersnapעוגיות Gingersnap
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "