קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות7
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת שקדים-דבש

גלידת שקדים-דבש
גלידת שקדים-דבש יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון קינוח שלך. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 216 קלוריות. והוא יספק כ 7 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. לכי לחנות וקחי עמילן תירס, שקדים חתוכים, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: גלידת דבש שקדים, דבש שקדים עם פירות יער, ו גלידת טופו שקדים עם דבש מערבולת.

הוראות

1
מערבבים סוכר, חלב יבש, קורנפלור בסיר גדול. בהדרגה להוסיף 1 כוס חלב דל שומן וחלב התאדה. מביאים לרתיחה על חום בינוני, ערבוב כל הזמן; לבשל 1 דקה או עד עבה מעט, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
1 אחוז חלב1 אחוז חלב
עמילן תירסעמילן תירס
אבקת חלבאבקת חלב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום. בהדרגה מערבבים על 1/4 של תערובת חלב חם לתוך חלמונים ביצה; מוסיפים לתערובת החמה הנותרים, ערבוב כל הזמן. מבשלים על אש נמוכה 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
3
הסר מן החום; מערבבים הנותרים 1 כוס חלב דל שומן, דבש, שקדים, וניל. כיסוי וצינה 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 אחוז חלב1 אחוז חלב
שקדיםשקדים
ונילוניל
דבשדבש
4
יוצקים תערובת חלב לתוך פחית מקפיא של מקפיא גלידה. להקפיא על פי הוראות היצרן. כפית גלידה לתוך מיכל בטוח במקפיא; לכסות להקפיא 1 שעה או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
חלבחלב