קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

גן ירקות סלסה

גן ירקות סלסה
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, וטבעוני הר ד ' אובר? סלסה ירקות גן יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 171 קלוריות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו קישואים, מלח, חומץ, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 40%. ציון זה לא כל כך גדול. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פילאף צמחוני או פולאו צמחוני, איך מכינים פילאף צמחוני בסגנון אסייתי, סלסה גן, ו סלסה גן.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את כל המרכיבים; לזרוק לשילוב. מכניסים למקרר, מכוסה, עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קו הרוחב לרמנדייר-ברנייר אקסטרה ברוט עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.