קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

גריל לימון-פסטו שרימפס וצדפות

גריל לימון-פסטו שרימפס וצדפות
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? גריל לימון-פסטו שרימפס צדפות יכול להיות מתכון עצום לנסות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 116 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 5g של שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו מלח, פלפל טחון גס, קליפת לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, נסו שרימפס פיסטוק-לימון פסטו, שרימפס בגריל עם אורז לימון-פסטו, ו שרימפס בגריל סלט אספרגוס עם לימון-פסטו רוטב (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום גחלים או גריל גז לחום ישיר. בקערה גדולה, מערבבים את כל החומרים.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים תערובת פירות ים בסל גריל (ווק גריל).
מרכיבים שתצטרך
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
3
מכסה וגריל תערובת פירות ים על חום בינוני 10 עד 12 דקות, טלטול סל או ערבוב תערובת פירות ים מדי פעם, עד שרימפס הם ורודים ומוצקים צדפות הם לבנים.
מרכיבים שתצטרך
1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ1 זוקיני קטן, לא קלוף וקצוץ
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Aalois Lageder Terran Alpina Vigneti delle Dolomiti Pinot Grigio עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה Vigneti delle Dolomiti פינו Grigio
אלויס לגדר טרה אלפינה Vigneti delle Dolomiti פינו Grigio
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק. זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה