קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

דג כחול ממולא במסאלה מתוק ומתובל

דג כחול ממולא במסאלה מתוק ומתובל
אם יש לכם garam masala, זנגביל, שוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו חנה מסאלה ממולא בטטות, פיקנטי ממולאים בטטות, ו פיקנטי ממולאים בטטות (מתכונים דומים).

מרכיבים

1שתיים עד שלוש קילו כל bluefish, ניקהשתיים עד שלוש קילו כל bluefish, ניקה2(חוֹרֶף)קשיו שבוריםקשיו שבורים1(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין1sprigכוסברה, לקישוטכוסברה, לקישוט4(יכול להיות או להרחיק)2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטרי קצוץ, כוסברהטרי קצוץ, כוסברה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים קצוציםעלי נענע טריים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץ דקשום קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)מתכון גי, או חמאה לא מלוחהמתכון גי, או חמאה לא מלוחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קצוץ דקג'ינג'ר קצוץ דק2(חוֹרֶף)צימוקים זהוביםצימוקים זהובים2צ'ילי ירוק טרי, מפוצל לאורכוצ'ילי ירוק טרי, מפוצל לאורכו11 קילו קישואים,מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי1sprigמנטה, לקישוטמנטה, לקישוט9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פרוסבצל פרוס1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלוס 1 כף שמן צמחיפלוס 1 כף שמן צמחי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tangent Paragon יקב פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.