קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות2
מגזין

דגים מאודים עם זנגביל וכתום

דגים מאודים עם זנגביל וכתום
דגים מאודים עם ג'ינג'ר & כתום יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 379 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 1 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. אם יש לך כוסברה, שן שום, שמן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת שוקולד מריר כתומה עם אגוזי מלך קלויים כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 33%. נסו דגים מאודים עם זנגביל, דגים מאודים עם זנגביל, ו דגים שלמים מאודים עם ג'ינג'ר, בצל ירוק וסויה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.