קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

דגים מרוסקים

דגים מרוסקים
דג מתובל נטול גלוטן, ופסקאטרי ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 21 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל של 310 קלוריות. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 7 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו חמאה, פילה בקלה, מיונז, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב שמנת חמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי תפוחים שמנת חמוצה כמו קינוח. מתכונים דומים: דגים מרוסקים, מיאו אדום-רוטב דגים, ו רוטב: איולי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערת ערבוב שלבו חמאה, מיונז, שמנת חמוצה ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מניחים פילה בקלה בתבנית אפייה בגודל 8 על 8 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פילה בקלהפילה בקלה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
יוצקים תערובת מיונז על דגים.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
דגיםדגים
5
אופים בתנור שחומם מראש למשך 30 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

ניתן לשלב דגים עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות זיובפן אורגני פינו גריגיו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -17 דולר לבקבוק.
זיובאפה אורגני פינו גריגיו
זיובאפה אורגני פינו גריגיו
בזיובאפה אורגני פינו גריגיו ניחוחות עשירים ורעננים של תפוחים ואגסים עם רמזים לפרי הדר הנמוגים לזר פרחים ועל החיך הוא בהיר ורענן עם טעמי פרי נפלאים.זיובאפה פינו גריגיו משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עופות, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריגיו