קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות2
מגזין

דרום צרפתית ההלבשה

דרום צרפתית ההלבשה
רוטב דרום צרפתי עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן וללא חלב זה משרת 2 . מנה אחת של מנה זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 644 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. גשו לסופר וקנו חומץ סיידר, אבקת חרדל, פפריקה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 26%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: רוטב תרנגולות דרומי, ההלבשה הדרומית, ו מרק בצל צרפתי בסגנון דרום.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד את הפפריקה, הסוכר, המלח, אבקת החרדל, הפלפל, רוטב ווסטרשייר, חזרת, בצל, מרק עגבניות, חומץ סיידר ושמן צמחי. מקציפים במיקסר חשמלי. אין להשתמש בבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת חרדלאבקת חרדל
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
שמן צמחישמן צמחי
חזרתחזרת
מרק עגבניותמרק עגבניות
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
בצלבצל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
יוצקים לצנצנת. משפדים את שן השום על קיסם, ומכניסים לצנצנת. מקררים עד הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
שיפודיםשיפודים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטר סייפצ ' ן הוא אחד הכרמים האישיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוזל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ופונים דרומיים המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. הריזלינגס המצוינים בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות צפחה בולטת וחומציות מאזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, מראה מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.