קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

הודו חריף המבורגר קישואים

הודו חריף המבורגר קישואים
תשכחו מלצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל אמריקאי. נסו להכין הודו חריף המבורגר קישואים בבית. מנה אחת מכילה 351 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם בשר הודו טחון, שמן זית כתית מעולה, יוגורט יווני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. עם כפית ציון של 0% הצלחת הזו ניתנת לאילתור. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו המבורגר הודו עם אטריות קישואים, בורגר הודו פיקנטי, ו המבורגר קישואים הודו עם שום מאיו.

הוראות

1
הפוך את רוטב שמנת חמוצה על ידי הצבת כל מרכיבי הרוטב בקערה ערבוב עד בשילוב. צ ' יל עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מערבבים את תערובת קישואים טורקיה: בקערה גדולה במקום קישואים מגורדים, בצל ירוק פרוס, מנטה קצוצה, כוסברה, ושום, כמון טחון, מלח, פלפל, וקיין. מערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
כמון טחוןכמון טחון
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
עם הידיים שלך, לערבב את טורקיה הקרקע עד תערובת קישואים מופץ היטב דרך טורקיה הקרקע.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
4
טופס קציצות: השתמש בידיים שלך כדי ליצור 3 עד 4 אינץ ' רחב קציצות, הצבת אותם על תבנית אפייה. שים לב שהקציצות יהיו רטובות למדי, כך שהם עשויים להיות קצת מסובך להתמודד.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
1
מחממים 3 כפות שמן זית במחבת גדולה בחום גבוה בינוני. ברגע שהשמן חם, מנמיכים את החום למדיום.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
עבודה בקבוצות, למקם את הקציצות במחבת.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
בואו לבשל במשך כ 5 דקות, ואז להפוך את הקציצות מעל ומבשלים עוד 5 עד 6 דקות.
4
אתה רוצה שהם ישחימו ויבשלו בעדינות עד הסוף. אם הטמפרטורה גבוהה מדי, הם יקבלו השחמה מבחוץ אבל בפנים עדיין יהיה גלם. אז, לבשל אותם בעדינות.
5
אם החיצוניות מושחמות והקרביים עדיין לא מוכנים, מנמיכים את החום ומבשלים יותר.
6
הסר לצלחת מרופדת נייר מגבת: לאחר אצווה הראשונה של קציצות נעשות, להסיר צלחת מרופדת מגבת נייר בזמן שאתה מבשל את המנה השנייה. או שאתה יכול לשמור את הקציצות חמות בתנור 93°.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
7
עושה 8 קציצות גדולות או עד 18 קטנים.
8
מגישים עם רוטב שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שמנתרוטב שמנת

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר הודו טחוןבשר הודו טחון1קטןרק תחת 2 כוסות, ארוז קלות, מגורד בצפיפות קישואים (מכ -2 לקישואים או קישואים בינוניים אחד)רק תחת 2 כוסות, ארוז קלות, מגורד בצפיפות קישואים (מכ -2 לקישואים או קישואים בינוניים אחד)3בצל ירוק, פרוס דק, ירקות בצל כלוליםבצל ירוק, פרוס דק, ירקות בצל כלולים2(חוֹרֶף)מנטה טרייה קצוצה (מנטה)מנטה טרייה קצוצה (מנטה)2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצה (כולל גבעולים רכים)כוסברה טרייה קצוצה (כולל גבעולים רכים)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, כתוש טחוןשום, כתוש טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,מלח כשרמלח כשר1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין3(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני רגיליוגורט יווני רגיל11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(יכול להיות או להרחיק)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1צביטהקמצוץ פלפל שחור טחון טריקמצוץ פלפל שחור טחון טרי

יין מומלץ: Malbec, מרלו, Zinfandel

ניתן לזווג המבורגר עם Malbec, מרלו, ו Zinfandel. מרלו יהיה מושלם עבור המבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון יין מלבק או זינפנדל מפולפל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Flechas De Los Andes Gran Malbec (OU Kosher). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
צבע אודם אינטנסיבי. בהיר, עם ניחוחות מורכבים של פטל שחור, מינרלים וסיגליות. צפוף ומרוכז, יין זה יש חומציות מוצקה וטאנינים המסמנים את הטעמים של פירות יער, סיגליות ושוקולד מריר. הם גם לשמור על המתיקות של היין. הסיום הוא עם טאנינים מתוקים סגול נעים. זהו יין מאוזן היטב, עשיר באישיות.