קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

הליבוט צלוי עם קינואה ירוקה עם זיתים חמוצים ולימון פיקנטי

הליבוט צלוי עם קינואה ירוקה עם זיתים חמוצים ולימון פיקנטי
הליבוט צלוי עם זית ירוק להתענג & קינואה לימון פיקנטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה זו מכילה כ 78 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 613 קלוריות. גשו לסופר וקנו גרידת לימון, מלח כשר ופלפל, פטרוזיליה שטוחה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב צנוברים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אגס עם צנוברים כקינוח. עם כפית נסו הליבוט מאודה עם סלט קינואה לימון זית, בקלה עם לימון, זית ירוק, ותבלינים, ו הליבוט בגריל עם סלט עשבי תיבול ומאייר לימון-סלסה זית ירוקה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.