קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

המבורגר בקר וטלה עם צ'דר ורמולד

המבורגר בקר וטלה עם צ'דר ורמולד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל המבורגרים בשר-ו-כבש עם צ'דר Remoulade צלפים. מנה אחת מכילה 719 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכון זה של מזון ויין דורש מיונז, חרדל מלא, שן שום, מלח ופלפל כשרים. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: המבורגר בקר וטלה עם צ'דר ורמולד, Caper-Remoulade לימון, ו פיסטוק, טלה ובורגר בקר.

הוראות

1
תדליק גריל. במעבד מזון מיני, דופק את cornichons עם עלי פטרוזיליה, צלפים ושום שן עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את המיונז ואת החרדל ואת הדופק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה גדולה, מערבבים בעדינות את הבשר הטחון עם טלה הקרקע ומתבלים בנדיבות עם מלח ופלפל. טופס תערובת הבשר לתוך ארבע 1 אינץ ' עבה קציצות ולעשות חריץ קל במרכז כל אחד עם האגודל. מתבלים את ההמבורגרים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
גריל חצאי מאפין אנגלית לחתוך את הצד עד קלוי, על 1 דקה. תהפכו את המאפינס והגריל לעוד 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
5
העברת משטח עבודה לחתוך בצד למעלה ולהפיץ את החצאים התחתונים של מאפינס עם remoulade caper.
מרכיבים שתצטרך
6
גריל ההמבורגרים על חום גבוה עד שהם חרוכים יפה בתחתית, על 4 דקות. הפוך את ההמבורגרים, מעל אותם עם גבינת צ ' דר וגריל עד מבושל עד בינוני והגבינה נמסה, כ 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את ההמבורגרים למאפינס האנגלי הקלוי ולתת לנוח במשך 5 דקות. למעלה המבורגרים עם עגבניות ומלפפונים אם תרצה, לסגור את ההמבורגרים ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך