קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

המבורגר טונה

המבורגר טונה
המבורגר טונה הוא ללא חלב ופסקאטריאן ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 243 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. 171 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר מאוד. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אם יש לכם פירורי לחם, שמן זית, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון 69%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: המבורגר טונה, המבורגר טונה, ו המבורגר טונה.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה מערבבים את הטונה, פירורי הלחם והביצה ומערבבים קלות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
טונהטונה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הבצל, הסלרי, הפימנטו (אם משתמשים), מיץ הלימון, חזרת, השום והפלפל ומערבבים שוב. יוצרים את התערובת ל -4 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
פימיאנטופימיאנטו
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
בצלבצל
4
מחממים את השמן במחבת טפלון על אש בינונית ומבשלים את הקציצות, מכוסות, עד להזהבה. בזהירות להעיף את הקציצות ומבשלים את הצד השני במשך 5 דקות. מסיימים את האפייה בתנור עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם בחירה מצוינת להמבורגר. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. יקב פפר ברידג ' מרלו עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 67 דולר לבקבוק.
יקב גשר פלפל מרלו
יקב גשר פלפל מרלו
מרלו 2011 שלנו עשיר, עגול ושכבות מורכבות. זר ארצי של דובדבנים ופירות יער רוקדים על אפו של היין הזה, מגובה ברוח קיץ פרחונית. רמזים של סיגליות, קפה קלוי, תבלינים ומינרלים לארוג דרך החיך. יין זה אלגנטי עם מסגרת מפוסלת היטב של טאנינים חומציים ומלוטשים המעוררים גימור ארוך והרמוני.