קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

המבורגר לרייצ'ל

המבורגר לרייצ'ל
המתכון המבורגר לרייצ'ל יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 894 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 53 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. לכו לחנות ותרימו תיבול גריל, לחמניות מתובלות, רוזמרין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. נסו המבורגר לרייצ'ל, ימי שישי עם רייצ'ל ריי-בייקון וביצה בורגר, ו מחווני המבורגרים עם רוטב אבוקדו-ראנץ '{שבתות עם רייצ'ל ריי} (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 500 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
חותכים 10 טריזים מכל תפוח אדמה ומניחים על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
טפטוף כמה כפות שמן על תפוחי האדמה כדי לצפות אותם בקלילות, ואז מתבלים ברוזמרין, מלח ופלפל, לפי הטעם, ו 1 כפית פתיתי פלפל אדומים מרוסקים. לפצח כמה שיני שום ולהוסיף לתפוחי האדמה. צלוי 25 דקות, הופך פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
תפוח אדמהתפוח אדמה
רוזמריןרוזמרין
שמן בישולשמן בישול
5
הסר מהתנור, להפריש ולשמור על חם.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
חום 1 כף שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מניחים בשרים טחונים בקערה ומוסיפים 2 עד 3 שיני שום מגורר, תיבול גריל, זרעי שומר, 1 כפית פתיתי פלפל אדומים מרוסקים ורוטב ווסטרשייר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
תיבול גרילתיבול גריל
זרעי שומרזרעי שומר
ציפורןציפורן
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
8
מערבבים את החומרים היטב טופס לתוך 4 קציצות. הפוך קציצות דק יותר במרכז, שכן המבורגרים נוטים להתבלט כפי שהם מבשלים. מבשלים המבורגרים 5 עד 6 דקות בכל צד.
9
בעוד המבורגרים מבשלים, פורסים את העגבניות והבצל.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
10
במעבד מזון, לשלב צלפים, פטרוזיליה, רסק אנשובי, גרידת לימון וזיתים. הפעל מעבד על טפטוף ב 3 עד 4 כפות שמן עד צורות להדביק עבה.
מרכיבים שתצטרך
משחת אנשובימשחת אנשובי
גרידת לימוןגרידת לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
11
מניחים את הגבינה על גבי המבורגרים ולאפשר להמיס.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
12
לחמניות טוסט ו המבורגרים במקום על תחתית. למעלה עם עגבניות, בצל ובזיליקום. למרוח את צמרות לחמניה עם טפנד זיתים ולכסות את ההמבורגרים עם צמרות לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
טפנד זיתיםטפנד זיתים
בצלבצל
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
טוסטטוסט
גלולגלול
13
מגישים עם צ ' יפס בתנור.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)משחת אנשובימשחת אנשובי10עלי בזיליקום, קרועים או קרועיםעלי בזיליקום, קרועים או קרועים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים או ירוקיםזיתים שחורים או ירוקים3(חוֹרֶף)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון4לחמניות פריך, כגון לחמניות שומשום קייזר, פיצוללחמניות פריך, כגון לחמניות שומשום קייזר, פיצול2(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומרזרעי שומר1קומץפטרוזיליה טרייה שטוחהפטרוזיליה טרייה שטוחה4sprigsרוזמרין טרי, קצוץ דקרוזמרין טרי, קצוץ דק4ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 ג'ינג'רס מפוררים דק6 ג'ינג'רס מפוררים דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון4largesתפוחי אדמה באיידהו, מקורצףתפוחי אדמה באיידהו, מקורצף11 קילו קישואים,כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק4פרוסותפרובולונה חדה או פרוס דק מוצרלה מעושנתפרובולונה חדה או פרוס דק מוצרלה מעושנת1תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום מרוסקים, מחולקיםפתיתי פלפל אדום מרוסקים, מחולקים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2גפן-עגבניות בשלותגפן-עגבניות בשלות2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר