קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

המבורגרים חזיר בקארי

המבורגרים חזיר בקארי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו המבורגרים של חזיר בקארי. מנה אחת מכילה 362 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 19 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. לכו לחנות והרימו ג'ינג'ר, שום, פלפל גרוס ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. כדי להשתמש בכמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. הציון הזה מוצק. נסו המבורגרים חזיר בקארי, המבורגרים חזיר בקארי, ו המבורגרים עדשים קארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה ומשמנים קלות את הסורג.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מערבבים בקערה חזיר, גבינת פטה, כוסברה, משחת קארי, שום, ג ' ינג ' ר, כמון, מלח ופלפל שחור. מחלקים את התערובת לרבעים ויוצרים המבורגר מכל מנה. מכניסים למקרר למשך 10 דקות (עד 4 שעות).
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
משחת קארימשחת קארי
גבינת פטהגבינת פטה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים המבורגרים על גריל שחומם מראש, מכסה סגור וצולים עד שמדחום בשר הנקרא מיידית המוחדר הצידה למרכז ההמבורגר קורא 160 מעלות פרנהייט (70 מעלות צלזיוס), כ -5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל