קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

המקרוני והגבינה הקלים והקרמיים ביותר של ניק

המקרוני והגבינה הקלים והקרמיים ביותר של ניק
המתכון הקל ביותר של ניק, מקרוני וגבינה יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך בערך 10 דקות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 240 קלוריות. 20 אנשים התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 31%, וזה לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון מקרוני גרוי סיידר ואמנטלר עם חזיר ומחמצת קוביות מ ' נמס: אומנות המקרוני והגבינה, כדור הגבינה הקל ביותר, ו עוגיות גבינת צ'דר הקלות ביותר אי פעם.

הוראות

1
הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פסטה ומבשלים 8 עד 10 דקות או עד לדרגת אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
3
מסננים, ומחזירים לסיר.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
שלב פסטה עם תערובת גבינה אבקתית ומרק מרוכז.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פסטהפסטה
מרקמרק
5
מערבבים עד לציפוי אחיד.

ציוד

יין מומלץ: Lambrusco, ריזלינג, Chenin Blanc

מקרוני וגבינה עובדים ממש טוב עם למברוסקו, ריזלינג ושנין בלאן. עם מק וגבינה עשירים וגבינים תרצו לנקות את החיך במשהו פריך וחומצי. אנו ממליצים על שנין בלאן, ריזלינג או למברוסקו יבש אם אתה במצב רוח לאדום. פרונטו למברוסקו סקו עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
פרונטו למברוסקו סקו
פרונטו למברוסקו סקו
צבע סגול ארגמן. ניחוחות עשירים עם איריס סגול, ציפורן וליקריץ. בעל גוף בינוני, יבש (סקו), ריכוז מעולה, גימור עשיר, פירות בשפע, יבש. יין זה מציע מורכבות ועושר בחיך.