קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הפיצה המקסיקנית של דיאן

הפיצה המקסיקנית של דיאן
המתכון של דיאן Pizzan המקסיקני מוכן תוך כ 45 דקות,. וזה בהחלט מדהים צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 9 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 290 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך עלי כוסברה, בצל, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון של 33% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: פיצה מקסיקנית, פיצה מקסיקנית, ו פיצה מקסיקנית.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lemelson Meyer Vineyard פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 47 דולר.
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
Lemelson Meyer Vineyard Pinot Noir
The 2014 Meyer combines fruit picked at both the beginning and end of harvest to produce a spicy, aromatic wine that combines red cherry and plum with woodsmoke, tarragon, potpourri, and crème brulee. The palate is fresh and lithe, with dark spice carried by loads of red fruit to a long, delicately balanced finish. This is a young wine that will gain in weight over the next year and age gracefully for 10+ years.