קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות15
ציון בריאות0
מגזין

התפשטות סרטן אני

התפשטות סרטן אני
צריך תבלין ללא גלוטן ופסקאטרי? ממרח סרטנים אני יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 90 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 15. אם יש לכם בשר סרטנים, גבינת שמנת, רוטב קוקטיילים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. 28 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 24%, המנה הזו לא כל כך אדירה. מתכונים דומים: התפשטות סרטן, ממרח סרטנים חם, ו התפשטות כדורגל סרטן.

הוראות

1
מניחים גבינת שמנת על צלחת גדולה. מכסים בבשר סרטנים, סוחטים מיץ מלימון אחד מעל בשר הסרטנים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
בשר סרטניםבשר סרטנים
מיץמיץ
לימוןלימון
2
יוצקים רוטב קוקטייל מעל כל התערובת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לסרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתית או ריזלינג פירותי פריך. אתה יכול לנסות לדפוק על שרדונה עץ מייסון נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
2013 לדפוק על עץ עשוי 100% שרדונה, כל נירוסטה ולא תסיסה מלולקטית. נרכש מכרמים על צלע הגבעה בימהיל - קרלטון אווה, מזכיר את גרנד קרוס של קוט ד ' אור של בורגונדי. הוא נהנה מתסיסה ארוכה וקרה מאוד - כמעט חודשיים-וכתוצאה מכך יין רזה ומרושע עם בושם של מלון טל דבש ואגס גולש בגלים ענקיים של מינרלים, והביא לגאות נחמדה של פירות כוכבים עסיסיים לסיום.