קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

התפשטות תבלין דלעת

התפשטות תבלין דלעת
ניתן להכין את ממרח תבלינים דלעת המתכון בערך 10 דקות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 46 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 32. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו תמצית ונילן, טעם מייפל, קינמון טחון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה עובד טוב כמו תבלין. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 12%, וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: לתבל את החיים שלך: דלעת ספייס עוגיות ארוחת בוקר, מקרונים ממולאים בקרם חמאה דלעת עם תבלין דלעת גנאש שוקולד מריר, ו עוגיות שוקולד צ'יפס דלעת ועוגת גבינה תבלינים דלעת בראוניז.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את גבינת השמנת, הדלעת ותחליף הסוכר; מערבבים היטב. מקציפים פנימה את הקינמון, הווניל, טעם המייפל, תבלין פאי הדלעת ואגוז המוסקט. מקפלים פנימה ציפוי מוקצף. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
תחליף סוכרתחליף סוכר
טעם מייפלטעם מייפל
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גבינת שמנתגבינת שמנת
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
ונילוניל
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את מסיה דה לה לוז קאווה ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.