קושיקשה
מוכן ב58 דק.
מנות5
ציון בריאות10
מגזין

וופלים בחמאה עם ריבת תות צרפתי

וופלים בחמאה עם ריבת תות צרפתי
וופלים בחמאה עם ריבת תות שדה צרפתית יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 616 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 26 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. אם יש לך תותים, סודה לשתייה, שעועית וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 58 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: וופלים בחמאה עם רוטב תות תוצרת בית, וופלים בחמאה עם סירופ תות טרי, ו וופלים בחמאה עם פודינג עוף מטוגן בחמאה.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. הברון דה שארטר בורדו עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Baron des Chartrons בורדו
Baron des Chartrons בורדו
אף של פירות אדומים טריים. מבנה נהדר, טאנינים רכים, ופינאלה טרי של דובדבן בשל ואוכמניות. אלגנטי ומאוד אופייני לאפלאסיון.ברון דה שארטרון רוז ' הוא זוג אידיאלי עם בשר בקר בגריל, פסטות גבינה או כבש.