קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות44
ציון בריאות0
מגזין

ריבת ריבס תות

ריבת ריבס תות
ריבת ריבס תות היא תבלין שמגיש 44. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 0 גרם חלבון , 0 גרם שומן ובסך הכל 58 קלוריות . תמורת 15 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. יום האם יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם ג'לטין תות, ריבס, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 9% , המנה הזו גרועה מאוד (אבל עדיין ניתנת לתיקון). מתכונים דומים: ריבת ריבס-תות , ריבת ריבס תות , וריבת ריבס-תות .

הוראות

1
מערבבים בקומקום גדול תותים, ריבס, סוכר ואננס. להביא לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
ריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה ג'לטין עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
3
יוצקים לתוך מיכלי מקרר, משאירים 1/2-in. מרווח ראש.
4
מניחים לעמוד עד להתקררות לטמפרטורת החדר. למעלה עם מכסים. מקררים 3-4 שבועות.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Banfi Rosa Regale Brachetto עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-21 דולר לבקבוק.
Banfi Rosa Regale Brachetto
Banfi Rosa Regale Brachetto
יין זה מוצג במקומות של Starbucks® שבהם מוצע תפריט הערבים שלהם. יין מבעבע אדום רך, העשוי מברצ'טו. זן הענבים הארומטי, המורכב וההיסטורי הזה גדל רק באזור אקווי טרמה, בדרום פיימונטה. השריפה הקרה של הענבים, ולאחריה כבישה רכה, מאפשרת מיצוי של הניחוחות העזים האופייניים מהקליפות ומעניקה ליין את צבעו האדום הבהיר האופייני לו. נעים מאוד ואלגנטי במיוחד.מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפריטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.