קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות55
מגזין

ויין זוכה בפרס מרק הסרטנים של מרילנד

ויין זוכה בפרס מרק הסרטנים של מרילנד
Wayne ' S Award Winning Maryland Crab מרק דורש על 50 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 8 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 27 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 244 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה עבור סתיו. אם יש לכם רוטב פלפל, תיבול פירות ים, עלי פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 99% וזה מצוין. נסו מרק סרטנים במרילנד, מרק סרטנים במרילנד, ו מרק סרטנים במרילנד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים את המים לרתיחה בקומקום, ואז מוסיפים את גרגירי הבוליון עוף ובשר, תיבול פירות ים, רוטב ווסטרשייר, עלי דפנה וסוכר; מערבבים עד שבוליון מומס. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את כל הסרטנים לשניים, מוסיפים אותם לסיר, ומביאים לרתיחה שנייה.
3
הסר סרטנים שלמים לאחר 5 עד 10 דקות. דלג על כל קצף עודף שנוצר על ידי חלקי הסרטן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את העגבניות והרוטב החם; מערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הגזר, סלרי, תירס, שעועית ירוקה, שעועית לימה, כרוב ובצל, מביאים לרתיחה נמוכה, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את תפוחי האדמה ומבשלים עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את בשר הסרטן ומבשלים 10 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים מקושטים בפטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2(חוֹרֶף)גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב קצוץכרוב קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביות משומרעגבניות חתוכות לקוביות משומר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ6smallsמרק סרטנים, או 3 סרטנים חיים קטנים, ניקה ושטףמרק סרטנים, או 3 סרטנים חיים קטנים, ניקה ושטף2(חוֹרֶף)גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)claw crabmeat, הרים ללא כל פגזים שבוריםclaw crabmeat, הרים ללא כל פגזים שבורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס, טרי או קפואגרעיני תירס, טרי או קפוא3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה, טרי או קפואשעועית ירוקה, טרי או קפוא1השארפטרוזיליה טרייה קצוצה, לקישוטפטרוזיליה טרייה קצוצה, לקישוט8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה, טרי או קפואשעועית לימה, טרי או קפוא454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש crabmeat, הרים ללא כל פגזים שבוריםגוש crabmeat, הרים ללא כל פגזים שבורים11 קילו קישואים,רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח אדמה אדום בשלישיתתפוח אדמה אדום בשלישית2(חוֹרֶף)תיבול פירות ים, או יותר לפי הטעם (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול פירות ים, או יותר לפי הטעם (מומלץ: מפרץ הישן)2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'1( חצילים)בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.