קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

זוג-O-רגיל תרנגולות משחק עם "לפרוץ דרך לצד השני" של סלסה מנגו

זוג-O-רגיל תרנגולות משחק עם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל זוג-O-רגיל תרנגולות משחק עם "לפרוץ דרך לצד השני" של מנגו Salsan. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 50 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 663 קלוריות. לכו לחנות ותביאו פלפל חלפיניו, בזיליקום, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המנגו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויטים מנגו פליאו עם חמאת מנגו כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: תרנגולות משחק מתועבות, תרנגולות משחק קורניש, ו תרנגולות משחק קריבי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 42
2
כדי להכין סלסה מנגו, לשלב הראשון 8 מרכיבים בקערה; כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
3
כדי להכין רסק תיבול מתובל, לשלב חרדל הבא 8 מרכיבים (חרדל דרך פלפל שחור) בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
4
להסיר ולהשליך את הקרביים והצוואר מתרנגולות. לשטוף תרנגולות עם מים קרים; טפיחה יבשה. החל בחלל הצוואר, לשחרר את העור מן השדיים על ידי החדרת אצבעות, בעדינות דוחף בין העור לבשר. להרים את קצות הכנפיים למעלה ושוב בחזרה; טאק תחת תרנגולות. לשפשף משחת תיבול מתובל תחת עור משוחרר.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים תרנגולות, שדיים למעלה, על מחבת מטאטא.
6
אופים ב 425 במשך 35 דקות או עד מיצים לרוץ ברור. מפצל תרנגולות לחצי לאורכו. להיפטר מהעור.
7
מגישים עם סלסה מנגו.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1קילוגרםתרנגולות קורנישתרנגולות קורניש11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2(יכול להיות או להרחיק)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו קצוץמנגו קצוץ11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת2(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאפשר לנסות הוא ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני