קושימומחה
מוכן ב24 דק.
מנות55
ציון בריאות1
מגזין

זכייה Cupcake מלך Cupcakes (אלביס)

זכייה Cupcake מלך Cupcakes (אלביס)
המתכון הזוכה Cupcake מלך Cupcakes (אלביס) יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 24 דקות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 55 מנות. מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. גשו לסופר וקנו קמח לעוגה, ביצים, בננה בשלה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכונים דומים: עוגות עוגת מרדי גרא המלך: מתאים למלך ומלכה, קאפקייקס אלביס, ו קאפקייקס של אלביס-נפטר-והלך-לגן-עדן.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות f. קו מחבתות קאפקייקס מיני עם ספינות קאפקייקס.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
לנפות יחד את הקמח, אבקת אפייה, קינמון, ומלח. תניח בצד. בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה והסוכר עד אור ורך. מקציפים את הביצים והחלמונים, 1 בכל פעם, ולאחר מכן מערבבים בתמציות וניל ובננה. מערבבים בשמן צמחי. מקציפים בתערובת הקמח, לסירוגין עם חלב החמאה. מקפלים פנימה את הפירה בננה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
בננהבננה
שמן צמחישמן צמחי
חלב-חמאהחלב-חמאה
קינמוןקינמון
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מלא את ספינות הקאפקייקס כשלושה רבעים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים עד שקיסם מוכנס למרכז העוגות יוצא נקי, 8 עד 10 דקות. מגניב לחלוטין, ולאחר מכן כפור עם ציפוי חמאת בוטנים לטבול ציפוי שוקולד וליהנות!
מרכיבים שתצטרך
קליפת שקדיםקליפת שקדים
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ציפויציפוי
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
היכו יחד את החמאה וחמאת הבוטנים עד חלקה בשילוב. תערובת באבקת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חמאהחמאה
6
מוסיפים את השמנת, 1 כף בכל פעם, אם הציפוי עבה מדי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
קרםקרם
7
ממיסים יחד את שבבי השוקולד ושמן צמחי במיקרוגל עד נמס לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)תמצית בננהתמצית בננה1גדולבננה בשלה מדי, פירה.בננה בשלה מדי, פירה.4(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב-חמאה, מזועזע.חלב-חמאה, מזועזע.4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה2(חוֹרֶף)קרם, לפי הצורךקרם, לפי הצורך3largesחלמוניםחלמונים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת סוכר, מנופה היטבאבקת סוכר, מנופה היטב0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק8(חוֹרֶף)חמאת שמנת מתוקה לא מלוחה, מתרככתחמאת שמנת מתוקה לא מלוחה, מתרככת2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2תוספת זחליםביצים שלמותביצים שלמות