קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

זנגביל אגס טריפל

זנגביל אגס טריפל
המתכון זנגביל אגס יכול לספק את התשוקה הסקוטית שלך בערך 1 שעה ו -30 דקות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 336 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רסק תפוחים, ציפורן טחון, סוכר מגורען, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה עובד טוב כמו קינוח זול מאוד. נסו זנגביל אגס טריפל, עוגת זנגביל, ו עוגת זנגביל (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך זנגביל: מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חמאה 8-by 8-in. תבנית אפייה. בקערה בינונית, מערבבים קמח, סודה לשתייה, קינמון, 1 כפית. ג ' ינג ' ר טחון, ציפורן, ו 1/2 כפית. מלח. בקערה גדולה, להקציף סוכר מגורען 3/4 כוס עם ביצה 1 עד עבה וחיוור. מערבבים רסק תפוחים, מולסה, 1 כף. ג ' ינג ' ר טרי, שמן, ומים חמים 1/4 כוס. מערבבים בתערובת קמח.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ג ' ינג ' ר טריג ' ינג ' ר טרי
סודה לשתייהסודה לשתייה
רסק תפוחיםרסק תפוחים
קינמוןקינמון
מולסהמולסה
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים למחבת ואופים עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי, כ -35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
4
תן לנוח 5 דקות; להפוך על rack ולתת מגניב.
5
חתוך ל-1-ב. קוביות.
6
לבשל אגסים: להמיס 2 כפות. חמאה במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
להוסיף אגסים. מבשל, ערבוב, עד רך, 7 דקות. מערבבים בסוכר חום, 1/2 כפית. ג ' ינג ' ר טחון, ו-1/4 כפית. מלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
סוכר חוםסוכר חום
אגסאגס
מלחמלח
8
הפוך פודינג: במחבת מעל חום בינוני, להקציף חצי וחצי, 3 ביצים, 1/2 כוס סוכר מגורען, קורנפלור, ו 1/4 כפית. מלח עד התעבה, 10 דקות. תוריד את החום; מערבבים ב וניל 2 כף. חמאה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
עמילן תירסעמילן תירס
פודינגפודינג
ונילוניל
חמאהחמאה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
9
קצפת: בקערה גדולה, קצפת, אבקת סוכר, ונותר 1/2 כפית. זנגביל טרי עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ג ' ינג ' ר טריג ' ינג ' ר טרי
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
להרכיב קצת: לשים חצי קוביות זנגביל צלחת זנגביל או קערת זכוכית.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מפזרים חצי ברנדי. כפית חצי אגסים ונוזל על פני זנגביל.
מרכיבים שתצטרך
ברנדיברנדי
אגסאגס
12
יוצקים חצי פודינג מעל אגסים. למעלה עם חצי קצפת וחצי זנגביל גבישי. חזור על שכבות.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
קצפתקצפת
פודינגפודינג
אגסאגס
13
מגישים מיד, או לכסות ולהירגע עד 1 יום.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3אגסים Bosc, קלופים, cored, ופרוסאגסים Bosc, קלופים, cored, ופרוס3(חוֹרֶף)2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון4(חוֹרֶף)חמאה, מרוכך, ועוד למחבתחמאה, מרוכך, ועוד למחבת2(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה3(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש, קצוץ דקג'ינג'ר מגובש, קצוץ דק4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה2(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(חוֹרֶף)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות