קושירגיל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

זרעי דלעת קלויים עם צ'ילי וסיד

זרעי דלעת קלויים עם צ'ילי וסיד
זרעי דלעת קלויים עם צ'ילי וסיד נטול גלוטן,, כל 30, וצמחוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 165 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גרידת ליים, חמאה מבהירה, מלח ים לא מזוקק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 12 דקות. מתכונים דומים: קלוי N ' קלוי זרעי דלעת בלסמי ליים, זרעי דלעת קלויים, ו זרעי דלעת קלויים.

הוראות

1
נקה את זרעי הדלעת, הסרת כל בשר דלעת חיצוני או מחרוזות מהם, לתת להם שטיפה טובה ואז לכסות אותם במים חמים בתוספת כפית מלח ים לא מזוקק במשך שמונה עשרה עד עשרים וארבע שעות. אחרי שהם כבר ספוג עד עשרים וארבע שעות, לשטוף אותם, לנקז אותם וללטף אותם יבש.מחממים את התנור ל 450 מעלות פרנהייט.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא את הלבן של ביצה אחת וחצי כפית מלח ים לא מזוקק יחד עד מוקצף, ולאחר מכן מערבבים בשתי כפות חמאה מומסת, גרידת שני לימונים ועד כף אחת אבקת צ ' ילי.לזרוק ניקוי ושטוף זרעי דלעת בתערובת של ביצה לבן, מלח, חמאה ותבלינים עד שכל הזרעים מצופים היטב.קו גיליון אפייה עם נייר קלף ולהפיץ את זרעי דלעת בשכבה אחת.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים בתנור שחומם מראש ל 450 מעלות פרנהייט במשך כשבע דקות, תוך ערבוב על חצי דרך.