קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות16
מגזין

חביתה גבינה צבעונית

חביתה גבינה צבעונית
חביתת גבינה צבעונית עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 179 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, ביצה, גבינת צ'דר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 72%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מק ' נ ' גבינה צבעונית, סטייק בגריל ממולא במנגולד שוויצרי צבעוני וגבינה כחולה שמנת, ו חביתה תרד וגבינה.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את הביצה, החלבונים, התרד ורוטב הפלפל; מניחים בצד. במחבת טפלון קטנה המצופה בתרסיס בישול, הקפיצו פלפל אדום ובצל עד שהם רכים. הפחיתו את החום לבינוני.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מוסיפים את תערובת הביצים למחבת (התערובת צריכה להתייצב מיד בקצוות). כשהביצים מתייצבות, דחפו קצוות מבושלים לכיוון המרכז, ותנו לחלק לא מבושל לזרום מתחת. כאשר הביצים מוגדרות, מפזרים גבינה; מקפלים חביתה לשניים. החלק חביתה על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע

חביתה בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.