קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 12 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

חומץ Brined צלעות תינוק אחורי

חומץ Brined צלעות תינוק אחורי
חומץ Brined התינוק בחזרה צלעות הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 46 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 598 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פטל, בצל, מולסה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-12 דקות. נסו Beer Brined Baby Back Ribes With Honey Bbq Sauce, צלעות הגב של דן-אתה יכול לעשות צלעות טעימות, ו צלעות בייבי גב (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל מקורה או חיצוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בשקית גדולה resealable או מיכל nonreactive; לשלב את החומץ, מים, 1 כף המלח 1 כף של הפלפל, 4 של שיני השום והצלעות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
חומץחומץ
פלפלפלפל
מיםמים
צלעותצלעות
מלחמלח
5
בואו לשבת בטמפרטורת החדר במשך 15 דקות בלבד.
6
הסר את הצלעות מן המלח ואת העונה שני הצדדים עם מלח ופלפל הנותרים. צורבים את הצלעות על גריל פנימי או חיצוני אם זמין, עד השחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מלחמלח
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
במחבת צלייה גדולה, מצויד מתלה, לסדר את הצלעות על המדף ויוצקים במחצית הבירה. לשתות או להשליך את הבירה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
שתהשתה
בירהבירה
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
8
מוסיפים את הבצל ואת שיני השום שנותרו. מכסים את המחבת בחוזקה בנייר אלומיניום ומכניסים לתנור החם. להפחית את החום ל 300 וצלי במשך 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
מחבתמחבת
9
הסר את נייר הכסף ולהוסיף את הצלעות עם רוטב ברביקיו. צולים במשך 7 דקות, ואז הופכים את הצלעות, מוסיפים שוב וצולים עוד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
10
הסר את הצלעות מהתנור ללוח חיתוך לחתוך בין הצלעות. לארגן על מגש הגשה ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תנורתנור
11
בסיר בינוני מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את שמן הזית. כאשר השמן חם, מוסיפים את הבצל ואת סראנו ומבשלים עד הבצל שקוף. מערבבים את השום ואת הג ' ינג ' ר ומבשלים 1 עד 2 דקות יותר, להיות זהיר לא לשרוף את התערובת. Deglaze המחבת עם חומץ ולאחר מכן להוסיף את פטל, ריבה ומולסה. מערבבים לשלב, ואז להוריד את החום ומבשלים במשך 15 דקות. מחית עם בלנדר טבילה, ואז מסננים דרך מסננת לתוך קערה או צנצנת, כדי להסיר את הזרעים, דוחף את הרוטב דרך ככל האפשר. ניתן לאחסן, מכוסה, במקרר עד שבוע.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל
שמן זיתשמן זית
מולסהמולסה
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
רוטברוטב
זרעיםזרעים
ריבהריבה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
קערהקערה
מחבתמחבת

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1קילוגרםצלעות בייבי גב, כסף skinless, מדפים לחתוך 1/2צלעות בייבי גב, כסף skinless, מדפים לחתוך 1/21בקבוקים1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון10שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטל, קפואפטל, קפוא796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת פטל ללא חרצניםריבת פטל ללא חרצנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל סראנו טחוןפלפל סראנו טחון9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהובבצל צהוב1בצל צהוב, קלופים ורבעיםבצל צהוב, קלופים ורבעים