קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות64
מגזין

חזה בקר צלוי

חזה בקר צלוי
המתכון בשר בקר קלוי בריסקט יכול לספק הכמיהה היהודית שלך בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 355 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. 43 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור חנוכה. אם יש לכם מלח ופלפל טחון, בצל, עגבניות משומר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו חזה בקר צלוי בתנור טקסס, חזה בקר צלוי בתנור טקסס, ו בשר בקר ברביקיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור בשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. רדבנק ארוך Paddock Shiraz-קברנה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
Redbank Long Paddock Shiraz-קברנה
מיזוג שיראז וקברנה סוביניון מאקלים מגניב נבחרכרמים בתנורים, עמקי המלך ויארה של ויקטוריה אפשרו לנולייצר יין עם מספר עצום של תחושות טעם. ניחוחות של ברי אדוםאניסיד חריף משולבים היטב עם אלון קלוי כתוצאה של 12 חודשיםהזדקנות על 2-3 בן אמריקאי אלון צרפתי. טעם פירות כברממוטב באמצעות תסיסה קרירה. טאנינים משיי ופירות ברי אדומים הםבשכבות על פני החיך של יין בעל גוף בינוני זה, מונע בפירות מובהקים.זה ארוך Paddock Shiraz קברנה סוביניון יפתחלטובה בבקבוק במשך 2-4 השנים הבאות וניתן ליהנות עםמנות בשר לבביות או עם סטייק בגריל או כבש בברביקיו הבא שלך.