קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

חטיפי דלעת צימוקים

חטיפי דלעת צימוקים
חטיפי דלעת צימוקים עשויים להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון זה מכין 24 מנות עם 221 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו קמח, צימוקים, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 21%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו חטיפי צימוקים דלעת, חטיפי דלעת-צימוקים, ו חטיפי דלעת צימוקים רכים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את הסוכר, הדלעת, השמן והביצים.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, הקינמון, אגוז המוסקט, המלח והציפורן; מוסיפים בהדרגה לתערובת הדלעת ומערבבים היטב. מערבבים צימוקים ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
צימוקיםצימוקים
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
3
יוצקים לתוך משומן 15-ב. איקס 10-ב. איקס 1-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 מעלות למשך 25-30 דקות או עד שמכניסים קיסם ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
לציפוי, שלבו בקערה את החמאה, גבינת השמנת, החלב והווניל; מקציפים לתערובת אחידה. מקציפים בהדרגה סוכר של קונדיטורים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מורחים על סורגים. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים או אגוזי מלךאגוזי פקאן קצוצים או אגוזי מלך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מוצק חבילת דלעתיכול מוצק חבילת דלעת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס