קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות36
ציון בריאות33
מגזין

חטיפי חמאת בוטנים

חטיפי חמאת בוטנים
חטיפים חמאת בוטנים הוא חלב חינם תבלין. והוא מתאים להגשה ל 36 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 343 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו זרעי פשתן, דבש, שומשום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: חטיפי חמאת בוטנים תוצרת בית, חטיפי בננה חמאת בוטנים, ו חטיפי חמאת בוטנים תפוחים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תשעת המרכיבים הראשונים. בסיר קטן שלבו חמאת בוטנים ודבש. מבשלים על אש בינונית עד שחמאת בוטנים נמסה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מסירים מהאש. מערבבים וניל.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
3
יוצקים מעל תערובת דגנים; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
4
מעבירים ל -15 אינץ ' משומן. איקס 10-אין. איקס 1-אין. אפיית מחבת; לחץ בעדינות לתוך מחבת. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
5
חותכים לסורגים. אחסן בכלי אטום.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים unblanchedשקדים unblanched7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקאשי לב אל לב דבש קלוי שיבולת שועל דגניםקאשי לב אל לב דבש קלוי שיבולת שועל דגנים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתןזרעי פשתן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פשתן טחוניםזרעי פשתן טחונים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני שיבולת שועל סובין לא מבושליםדגני שיבולת שועל סובין לא מבושלים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת3(חוֹרֶף)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסובין חיטהסובין חיטה