קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

חמאת בוטנים קקאו בונבונים

חמאת בוטנים קקאו בונבונים
אם יש לכם קקאו אפייה, בוטנים, גבינת שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. עם כפית ציון 12%, המנה הזו לא כל כך מעולה. בונבוני חמאת בוטנים שוקולד, כוס חמאת בוטנים בייגלה בונבונים, ו מתכון לבונבוני חמאת בוטנים-בייגלה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת, סוכר קונדיטורים, קקאו ווניל לתערובת אחידה. מערבבים בוטנים. מכסים ומקררים במשך 2 שעות או עד המשרד. זרוק על ידי ערימת כפיות על תבנית מרופדת בנייר שעווה. מקררים, חשופים, במשך שעה 1. צורה לתוך 1-ב. כדורים; לחזור לאפיית גיליון. מכניסים למקרר, ללא כיסוי, למשך 3 שעות או עד לקבלת יציבות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
בוטניםבוטנים
ונילוניל
אבקת קקאואבקת קקאו
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
במיקרוגל או בסיר כבד ממיסים שבבי חמאת בוטנים וקיצור; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה ומעורבת. טובלים כדורים ומניחים על ניירות אפייה מרופדים בנייר שעווה. מצננים עד שהם יציבים. יש לאחסן בכלי אטום במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שבבי חמאת בוטניםשבבי חמאת בוטנים
קיצורקיצור
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מיקרוגלמיקרוגל
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייר לעצב את' לה קוב סיידה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין באה לידי ביטוי בתווים עוקבים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לסוויטריטיף. הדרים ופירות לבנים שלה ואת האיזון המדהים שלה נתמך על ידי תסיסה עדינה, להפוך אותו ליווי אידיאלי עופות ודגים הטובים ביותר.