קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

חמאת מייפל אמיתית

חמאת מייפל אמיתית
חמאת מייפל אמיתית יכולה להיות רק תוספת שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 6 . מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 238 קלוריות. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-55 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 36%. נסו עוגות חמאה קנדיות אמיתיות, עוגת חמאה אמיתית של סנט לואיס גואי, ו תערובת עוגה צהובה תוצרת בית: מרכיבים אמיתיים, ממש מהר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מלא את הכיור שלך עם לפחות 6 אינץ ' של מים קרים מאוד לפני תחילת לבשל את הממרח.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
מיםמים
2
בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה, להביא את סירופ מייפל וסירופ תירס לרתיחה. מבשלים את הסירופ עד מדחום ממתקים קורא בדיוק 232 מעלות F / 112 מעלות C., ערבוב מדי פעם. הטמפרטורה הנכונה היא חיונית מאוד בתהליך.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
סירופ תירססירופ תירס
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
סירסיר
3
ברגע הסירופ מגיע לטמפרטורה הנכונה, לקחת את המחבת את החום בזהירות להוריד אותו לאמבט מים קרים. אפשר את הסירופ לנוח להתקרר עד שהוא מגיע 70 מעלות F / 20 מעלות C, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
כאשר הסירופ מגיע 70 מעלות F, להסיר את הסיר מהאמבט מים קרים להכות את סירופ מקורר עם מיקסר חשמלי במהירות גבוהה עד הסירופ יוצר שמנת, התפשטות עבה, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
סירסיר
5
לארוז את התפשטות לתוך מיכל, כיסוי, ולהבשיל במקרר במשך כ 2 שעות לפני ההגשה. חמאת מייפל תישאר מכוסה במקרר עד חודש. אם חמאת מייפל צונן קשה מדי כדי להפיץ ישר מהמקרר, לאפשר לבוא לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
חמאת מייפלחמאת מייפל
מורחיםמורחים