קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות28
ציון בריאות0
מגזין

חמוציות סוכר ותבלינים

חמוציות סוכר ותבלינים
חמוציות סוכר ' נ 'ספייס היא הר ד' אובר שמגישה 28. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 114 קלוריות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם יש לך סוכר, חמוציות, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. חג המולד יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני לא כל כך מרהיב של 12%. מתכונים דומים: חציל שפשף תבלינים עם פארו וחמוציות, סוכר חום & תבלינים סוכר עוגיות צפרדעים, ו שיבולת שועל סוכר חום עם חמוציות ושקדים.

הוראות

1
בתנור הולנדי, שלבו את כל המרכיבים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 35-40 דקות או עד שהחמוציות קופצות והתערובת מסמיכה. מכסים ומקררים עד לצינון.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-600 דולר.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו זוהרים, חושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.