קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

חסילון קוניאק

חסילון קוניאק
אם יש לך שאלוט, פתיתי פלפל, חצי וחצי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקוניאק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קוניאק פודינג חמאה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: חרדל קוניאק, קוניאק ריזוטו של בן, ו קרם קוניאק.

הוראות

1
מחממים את החמאה ושמן הזית במחבת מעל חום בינוני-גבוה, ומוסיפים את השום והצדפות עד להשחמה קלה. מערבבים שרימפס, ומתבלים במלח, פלפל ופלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
חמאהחמאה
שוםשום
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים עגבניות מיובשות. מבשלים ומערבבים 5 דקות, או עד שרימפס הוא אטום קלות השחמה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשותעגבניות מיובשות
שרימפסשרימפס
3
יוצקים קוניאק למחבת, ומערבבים כדי לשחרר חתיכות השחמה מלמטה. להפחית את החום נמוך, ומערבבים במחצית וחצי. מבשלים 5 דקות, או עד מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
קוניאקקוניאק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.