קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

חצאית בגריל סטייק ותפוחי אדמה עם רוטב עשבי תיבול

חצאית בגריל סטייק ותפוחי אדמה עם רוטב עשבי תיבול
סטייק חצאית בגריל ותפוחי אדמה עם רוטב עשבי תיבול עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 41 גר' של חלבון, 40 גרם של שומן, וסך הכל 667 קלוריות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך חומץ יין, פלפל קאיין, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: סטייק חצאית בגריל ובטטות עם רוטב עשבי תיבול, סטייק עם חצאית עשב בגריל ותפוחי אדמה עם לימון-פטה, ו חצאית סטייק ותפוחי אדמה מרוסקים עם עשבי תיבול.

הוראות

1
גריל חום בינוני.
2
מניחים את הפטרוזיליה, אורגנו, ושום בקערה של מעבד מזון ודופק עד קצוצה בערך.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את חומץ, שמן, קאיין, ו 1/2 כפית של מלח ודופק לשלב; להפריש. מתבלים את הסטייק עם שאר המלח והפלפל. גריל כדי doneness הרצוי, על 4 דקות לכל צד עבור בינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
4
העברה ללוח חיתוך ולתת לנוח 5 דקות לפני חיתוך. בינתיים, כמו סטייק מבשל, לזרוק את תפוחי האדמה בקערה גדולה עם 1/3 כוס של רוטב עשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים אותם על הגריל בשכבה אחת. לבשל, פונה פעם אחת, עד מכרז, על 4 דקות לכל צד. מחלקים את הסטייק ותפוחי האדמה בין צלחות בודדות ומגישים עם רוטב העשב שנותר בצד.טיפ: לקבלת דחיפה מהירה, לזרוק את זה רוטב טרי, טעים עם פסטה או כפית אותו על עוף, דגים, או חזיר.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות רוברט מונדבי נאפה מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.