קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

חציל בגריל עם לבנה

חציל בגריל עם לבנה
צריך ללא גלוטן, ותוספת שלמה של 30? חציל בגריל עם Lebne יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 198 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו שמן זית, שן שום, לקשט: עלי נענע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שיפודי טלה ותאנים בגריל עם זיגוג מנטה-פלפל וחציל בגריל, חציל בגריל עם חומץ בלסמי, פטה ובאגט בגריל, ו מטבל חצילים בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
אם משתמשים ביוגורט רגיל חלב מלא, לנקז במסננת מצופה נייר מגבת להגדיר מעל קערה, מכוסה ומקורר, 8 עד 12 שעות.
מרכיבים שתצטרך
2
טחון שום מחית כדי להדביק עם קמצוץ של מלח, ולאחר מכן להעביר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא lebneh או יוגורט מנוקז, 1/4 כפית מלח, ומספיק מים כדי להפוך את התערובת דומה שמנת חמוצה היטב בחוש.
מרכיבים שתצטרך
4
הכן גריל לבישול. אם באמצעות גריל פחם, פתחי אוורור בתחתית הגריל, ואז פחם אור. אש פחם הוא בינוני חם כאשר אתה יכול להחזיק את היד 5 אינץ ' מעל מתלה עבור 3 עד 4 שניות. אם באמצעות גריל גז, מבערים מחממים על בינוני גבוה, מכוסה, 10 דקות, ואז להפחית את החום עד בינוני.
5
מברשת חצילים פרוסות בנדיבות עם שמן משני הצדדים ומפזרים הנותרים 3/4 כפית מלח. פרוסות גריל על מתלה גריל משומן קל, מכוסה רק אם משתמשים בגריל גז, מתהפכות מדי פעם, עד חציל מכרז, 12 עד 15 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
6
העברה מבושלת למגש, סידור פרוסות בשכבה 1. שים כפית של תערובת יוגורט על כל פרוסת חצילים מלמעלה עם עלה מנטה.
מרכיבים שתצטרך
1
אם אתה לא מסוגל גריל בחוץ, חצילים ניתן לבשל במחבת גריל מתובל היטב חם על חום מתון, מתהפך מדי פעם, 10 עד 12 דקות בסך הכל, או צלוי במחבת אפייה רדודה (4 עד 6 סנטימטרים מחום), מתהפך מדי פעם, 15 עד 20 דקות בסך הכל.* זמין בשווקים במזרח התיכון.
מרכיבים שתצטרך