קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות14
ציון בריאות0
מגזין

סלסה אבטיח

סלסה אבטיח
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם משתוקקים לאוכל מקסיקני. נסו להכין סלסן אבטיח בבית. מתאים ל-14 ומחירו 33 סנט למנה מנות. למנה זו יש 153 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. 12 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. אם יש לכם מלח, שבבי טורטייה, כוסברה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה יהיה להיט באירוע הקיץ שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 24% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלסת אבטיח , סלסת אבטיח וסלסת אבטיח .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים. מכסים ומכניסים למקרר לשעה לפחות.
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
מסננים במידת הצורך לפני ההגשה.
3
מגישים עם צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Banfi Rosa Regale Brachetto (ספליט). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-8 דולר.
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
Banfi Rosa Regale Brachetto (פיצול)
ל-Rosa Regale Brachetto 2013 יש בוקקט של פטל, תותים ועלי כותרת של ורדים עם חיך מרענן בשל החומציות הפריכה והטעם המפתה של הפטל. מושלם לכל אירוע. יין מבעבע ייחודי וחגיגי, אפרטיף מפתה ויין קינוח אלגנטי. משתלב היטב עם פירות ים, גבינות, מאכלים חריפים ושוקולד. הגש צונן.