קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות10
ציון בריאות48
מגזין

טאקו בריסקט עם כרוב אדום

טאקו בריסקט עם כרוב אדום
טאקו בריסקט עם כרוב אדום יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 10 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 579 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 16 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. גשו לסופר וקנו מלאי בשר, פלפל, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : טאקו בריסקט עם כרוב אדום, פשוט איטי בישול בריסקט & טאקו בריסקט לבבי, ו כרוב אדום Spiralized Kohlrabi סלט כרוב עם כוסברה ויניגרט.

הוראות

1
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
2
מניחים את ראשי שום חצוי בשכבה אחת על גיליון של נייר.
מרכיבים שתצטרך
3
טפטוף עם שמן זית ומתבלים במלח. מקפלים את נייר הכסף לתוך שקית; צלי עד מכרז, על 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, לבשל את בריסקט: דופק 6 שיני שום במעבד מזון לעשות משחה. מתבלים את שני הצדדים של בריסקט עם מלח, פלפל, פפריקה ואבקת צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
5
חום 2 כפות שמן קנולה בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה. עבודה בקבוצות במידת הצורך, להוסיף את הבשר לסיר בשכבה אחת וחום משני הצדדים, על 5 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את הבשר מן הסיר ולהפיץ עם רסק שום.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים את השמן ומוחקים את התנור ההולנדי.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף את הנותרים 1 כף שמן קנולה לסיר להתחמם מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הבצלים ומבשלים 5 דקות. מתבלים במלח ומערבבים בסוכר החום; מבשלים 5 דקות. מערבבים בחומץ ומבשלים 2 דקות. להחזיר את חזה הבקר לסיר, להוסיף את היין ומבשלים, 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
הוסף את המניה ואת עלי המפרץ ולחזור לרתיחה. מכסים, מעבירים לתנור ומבשלים עד שהבשר רך, 2 שעות עד 2 שעות, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
הסר את חזה הבקר מן הסיר ולתת לנוח 15 דקות. בינתיים, להשליך את עלי המפרץ ולשים את הסיר עם נוזל צליה על חום בינוני; מבשלים עד מעובה, כ 20 דקות. לסחוט את השום הקלוי מתוך עורו ולטפטף לתוך הנוזל. טעם ועונה עם מלח ופלפל, במידת הצורך. דק לחתוך את חזה הבקר נגד התבואה ולזרוק עם כמה רוטב שום קלוי. לחמם את טורטיות; למלא עם חזה בקר העליון עם סלט כרוב.
מרכיבים שתצטרך
12
שלב 1 כרוב אדום מגולח ראש קטן, 4 בצל ירוק פרוס, 3 כפות חומץ יין אדום, התזה של שמן זית ו טיפה של Sriracha בקערה; העונה עם מלח. להפריש כדי לאפשר חומץ לעבוד הקסם שלה.
מרכיבים שתצטרך
13
צילום: אנדרו מקאול