קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

טאקוס נפוחים ממולאים בבשר טחון

טאקוס נפוחים ממולאים בבשר טחון
מתכון טאקוס נפוחים ממולאים בשר טחון מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה אחת מכילה 759 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 75 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 16 מנות. 161 אדם הכין את המתכון הזה והיה עושה את זה שוב. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. אם יש לך מיץ ליים, מלח ופלפל, אבקת צ'ילי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו טאקו תפוחי בשר, טאקו תפוחי Picadillo בשר, ו בשר בקר טחון לטאקו (מתכונים דומים).

מרכיבים

9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן בוטנים או קנולהשמן בוטנים או קנולה1(יכול להיות או להרחיק)אבקת פלפל קאייןאבקת פלפל קאיין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו2(חוֹרֶף)כוסברה טרייהכוסברה טרייה3ציפורןשום טחוןשום טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד3פלפלים חלפיניו קצוציםפלפלים חלפיניו קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 תות, קלוף1 תות, קלוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(תערובת תירס מסה)(תערובת תירס מסה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמןשמן1בצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מקסיקניאורגנו מקסיקני1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהסלסה האהובה עליךהסלסה האהובה עליך0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)16ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יקב עמק וילאמט rosé אשכול שלם של פינו נואר. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
עמק וילאמט כרמים אשכול שלם עלה של פינו נואר
ורוד בהיר בצבע עם ניחוחות של תות עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי וקרם וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, פה עגול וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.Rosé זה הוא יין רב תכליתי כדי להתאים עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד בפני מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תוכלו ליהנות עם מחווני סלמון, אהי טונה, קארי ירקות, ברוסקטה, קבב עוף בלסמי, לחמים שטוחים, סלטי ניסואז, גבינות ולוחות charcuterie. מגישים מקורר.